My body aces

Shit pommes frites vad jag är helt galet stört trött! Hela kroppen typ dunkar för att jag har nada energi i min kropp. Handleden värker och sänder strålar upp över armbågen och jag kan inte längre röra handen utan att det gör ont! Låter bra, intesant? Men det är ju bara för att jag sliter som ett djur, och det hade varit konstigt om jag inte hade ont i hela kroppen och hade precis lika mycket energi som förut! Jag tror nog att jag behöver äta oftare, mer mellanmål och mer osv. borde nog lyssna på L, hon kan ju sånt där! Jag har ju ingen energi. ;p

Jag är helt enkelt så sjukt utmattad efter denna helt hysteriska vecka att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen! Nästa vecka har vi iallafall ingenting, jo en engelsk läxa. Men än så länge är det den enda. Ja okej, vi ska läsa också. Men seriöst, jag tänker inte göra ett dyft imorgon! Hej sims hela dagen!

Hur mår ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0