Majskolv!

Jag har ont överallt i kroppen! I vaderna, för att mina muskelhinnor inte hinner expandera och bli tillräckligt töjbar så musklen får plats, så de trängs. Vilket verkligen spränger i vaderna! .. det är inte alltid kul att bygga musklern hörrni!
Dessutom har jag ont i mitt ena lår, och i ljumsken(?) av någon okänd anledning. Och kroppen är som géle! It's najs actually.

Nu är det dags för sängen, ska upp klockan åtta imorgon bitti. Efter skolan blir det antagligen träning med Carro i hennes gympasal, parträning då. Ska även testa att köra min singel! 

Dans imorgon med min danslärare som vi hade förra året, she's lovely! Alla danslärare är helt fantastiska visserligen! Lovethemall. Men det blir lite nostalgi. Vår klass får testa på så mycket nytt! Som det där projektet om att några från operan ska komma och ha workshop med oss i två dagar! Bara får klass, i två hela dagar! Har jag sagt det? Man känner sig en aning speciell måste jag påstå..

Vi hörs imorgon sötisar, puss.



Kommentarer
Postat av: Bea

såg att du röstade på mig hos manlee.blogg.se :D

tack sötnos!

hur mår du då?

2008-10-03 @ 23:39:10
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0