Långa muskler

Äntligen hemma! Har varit hemma i ungefär en och en halv timme. Är helt totalt slut! Vi hade vår sista pilates lektion idag, och jag har kommit fram till att jag nog egentligen inte gillar pilates, av konstiga skäl! Fast jag är lite kluven, då jag faktiskt älskar att det är en lugn träningsform som det inte behövs så mycket anträngning av. Man blir liksom inte varm av det!
Jag satt i en timme med S&J vid lunchen och pratade om allt mellan himmel och jord, de är härliga de där tjejorna! Efter det var det ett onödigt klassråd med snack om fester, och allt som hör det till. Ja, läraren var också med! Haha! Sedan kilade jag till biblioteket och såg över lite framtidsplaner, riktigt spännande, läskigt och kul. Vågar jag tro på att jag kan nå dit, och bli så bra? Kämparglödjen har jag, och viljan.. vågar jag tro på det också? Spännande va? ;)

Nu är det dags för varm tranbärssaft, och stretching! Nu när jag tränar så mycket har mina muskler blivit kortare, och jag vill ha långa muskler. Alltså, summan av kardemumman: Jag är inte lika vig som jag var tidigare. Vilket gör mig crazy, så nu ska jag stretcha varje dag fram till träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0