Kvällen i korthet


Jag ikväll.

Det blev utgång. Inga outfit bilder tyvärr, men här är hur frisyren och sminket var! Känns jätte konstigt att klä upp sig nu eftersom jag alltid går runt som en hösäck i skolan. Det blir faktiskt mer speciellt! Dock är festkläder en sak jag verkligen måste skaffa mer av i min garderob. Har typ nada.
Något som var kul var att tiderna blev helt missuppfattade och jag och S gick till Café 60 inne i stan och köpte en cookie, hon en biskvi och så varsin varm choklad med vispgrädde. Sedan promenerade vi till Hötorget och träffade på tre stycken helt sjuka 12 åringar. Ja, sjuka. Vi raggade även upp lite fler sötnosar (gamla klasskompisar!) på vägen till B. Det var supertrevligt. Festen var helt okej, och det var massor av folk man kände igen! Dock för lite killar... hihi! Väldigt liten yta också, men det var så himla gulligt att han var så glad över att ha oss alla där!
Jag gillar min klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0