Kärlek till Es2D

Jag hinner knappt med här! Hjälp, dagarna bara svischar förbi!

Vi filmade på baletten idag.. det gick inte speciellt bra! Haha. Kommer vara jobbigt att titta på sedan! Fast i trean kommer man förhoppningsvis bara att skratta åt det! Imorgon är det filmning av moderna dansen (loveit!) och på fredag är det också inspelning av vår underbara mentors jazz.. Docker sitter jag nog i bussen påväg ner mot Lidköping då, så det blir ingen inspelning för mig.

Vi gör en helt underbar dans på inviduella valet, en modern, läskig, asbra! Man måste nog ha ett speciellt "psyke" för att  dansa modernt, för att förstå sig på det.. det vet jag att många i min grupp inte gjorde! Haha, de va lite kul. Många utbrast med jämna mellanrum "psyco" och jag bara sa tyst för mig själv "lovely"! Haha.

Jag har så grymt kul med tjejerna S & J. Vi skrattar åt allt och kan sitta och prata tills vi blir blåa i ansiktet! Det är en sån himla underbar känsla! Vi behöver inte ens prata om saker som tycks vara normala för andra.. Bara prata, prata och prata... Ja, men ni förstår, tjejerna är helt outstanding! Hela min klass är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0