Julklappar mig hit, och julklappar mig dit!

(Skulle uppdaterat den klockan 14.30 inatt, men datorn va lite störd då..)

Guthennight. Dax att sova nu!

Helt frånvarande i bloggen på kvällen, haha. Jag fastnade totalt i julklappen och jag hittade världens bästa.. sschh...! kan inte säga något ju! Det finns risk för spridning.. Hursom, jag vet.. det är tidigt kanske!? Men det tar tid den saken jag har tänkt att ge bort, så det är bra att jag börjar nu.

Annars har jag zero planer på vad jag ska ge resten i julklapp.. Har ni ens börjat fundera på det? Hm, det är alltid lika svårt. Egentligen borde man inte sätta så mycket tankar om att det ska vara perfekt, utan bara tänka vem det är man ska ge presenten till, vem den människan är som person. Enkla saker som vad gillar han/hon för färger? Parfymer, är hon frusen av sig så passar ju tofflor i hennes favoritfärg bra?! Asså jag menar, kanske tycker inte alla att det är det roligaste att få tofflor.. eller vad vet jag? Bara man märker att det är omtanke bakom presenten. Jag tror det skulle göra oss en stor tjänst, att ta bort prestigen bakom dessa presenter.. Det är tanken som räknas, right? Då menar jag inte att man inte alls ska tänka igenom vad man köper, tvärtom! Dock ska man strunta i allt det som säger att det MÅSTE vara perfekt, bäst och underbart! Tänk till personen..

Lite mycket julklappssnack nu och flum också dessutom, jag tror jag är trött! Har kollat på bilder med mat, och redigerat! Vilket gjorde mig galet hungrig, så magen suger. Asså, den är tom! Jag är i säng för sent, skit också! Sovgott, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0