Joshua vann SYTYCD

Jag kollade ju på finalen av SYTYCD idag! Sorligt att det redan är slut! Det är höjpunkterna i veckan, butbut.. JOSHUA VANN! He's awsome. Så det var riktigt kalasfint. Ni ska se hans hopp! Det är sinnessjukt, han är nog en alien egentligen.. 
Jag har typ vetat att han ska vinna halva säsongen bara för att jag råkade klicka mig in på fox.com's hemsida. Dock gör det ingenting, det är lika underbart att se ändå! Loveitloveitloooveit. Han är inte ens en skolad dansare! Tänk vad sjukt att vinna något sådant stort, och inte ens ha någon teknikträning? Det är makabert.



Kommentarer
Postat av: nicole

Han förtjänade att vinna! :)

2008-10-05 @ 19:15:50
URL: http://nicolesandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0