Jag har inga skor!

Tja!

Har bloggtorka, vilket ni säkert lagt märke till. Det är mycket som händer, och nu gör jag mig iordning för att gå på fest. Det är den enda dagen i veckan som jag orkar göra någonting! Haha. Depremerande lät det, men hursom. Ska ta kort innan jag drar mig ut! Ska försöka hitta några skor att ha på mig.. jag har inga skor! Behöver verkligen nya!

Jag har suttit och pillat med min singeldräkt hela jekla dagen och den är ändå inte klar. Lite tröttsamt! Hursom, den får bli klar imorgon.

Nu måste jag fortsätta, puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, ni och era dräkter.. Elli satt i skolan för några veckor sedan och höll på med sin :D

2008-10-11 @ 23:21:36
URL: http://karlstrand.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Ja skor behöver vi alltid fler av!(speciellt jag) Ska bli superskoj att se dig på lördag. =) Hoppas allt går bra och att du tar det lugnt (!) Pusselipuss

2008-10-13 @ 18:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0