I'm fed up with this shit


Drack en smoothie idag, supergod. (Ska berätta hur jag gjorde sedan!)

Halsen känns som ett sår idag, och jag är arg för det. Även om det känns som en väldig slöseri med tid och energi. Jag tycker att jag haft nog med skit. Körtelfeber som gått ner i levern och svullen mjälte, kikhosta, bihålsinflammation, blodförgiftning, öroninflammation, något nytt förkyldningsvirus och så har hostat och snorat hela sommaren.. listan kan ju göras oändlig!

Räcker det inte nu? Mer än ett år tycker jag är orättvist.. Aja, proppa C-vitaminer och sova i mängder I guess. Träningen lider ju, det suger. Jag tänker inte bli sämre, det finns inte ens med på kartan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0