I ett bad av lösögonfransar, glitterskor, koreografier, träningsvärk och stress. Där har ni mig!

Som ni säkert redan har förstått har jag haft en fullproppad dag igen! Skola, dans dans dans hem, fixa singeldräkten, se massa 2 and ½ men (som är världens bästa serie!). Och nu ska jag sova! Har även fått käka lite mumsig tårta från kalajset igår, supergod bärtårta!

Nu ska jag sova, upp tio i åtta imorgon. Är trött som en bäver och hela kroppen värker! Förstår inte hur jag gör det, men det gör alltid ont när jag går och lägger mig, och det går nog inte en dag jag inte har träningsvärk någonstans. Men vet ni? Det är riktigt skönt.

Annars har det väl inte hänt så mycket idag, baletten är svår eftersom jag bara dansat balett i en ½ månad, och alla andra i minst ett år. Matten är löst. Jag är glad. Jag känner mig peppad inför tävlingen, men mina vader gör ont! Mina tävlingsskor har kommit också!

Vi hörs imorgon efter shoppingen av lösögonfransarna! Då ska ni även få se mina helsköna underbart fina skor jag ska tävla i, tänk er en discokula fast i guld och dubblera glitterfaktorn. Asballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0