How do you count a year?

Dags att sova. Behöver sova massvis för att bli av med den förkyldningen jag har! Mådde mycket bättre redan idag faktiskt. Dagen har varit mysig med fika på Waynes Coffee house med S och L, dock diggade inte S den varma chokladen och hon kom heller inte ihåg att muffins på fik är torra.. så det blev ingen större hit för henne! Stackarn. Haha!

Cullbergbaletten var grym, helt fantastisk. Har en favoritdansare i compagniet nu! Joaquim de Santana från Brasilien, AP GRYM! Det var så häftigt! Vilka linjer han hade, och hans händer var liksom en del av koreografin, svårt att förklara för det låter ju självklart.. Shit vilken häftig kille! Bara 23 år gammal med endast 8 år som dansare på nacken.. ja somliga har det naturligt! Mygosch. Asgrym.

Efter Dansens hus var det träning med C. Det gick bra, hittade på lite nya steg och även en ny liten del med nya steg som rockar! Vi måste byta vårt förflyttningssteg bara, C gillar det inte.. Jaja, det löser sig imorgon..

Imorgon är det alltså dans igen på KD. Parträning! Typiskt att man skulle bli dålig nu igen, man får ju inte ta ut sig som vanligt! Men det får gå ändå. Får käka ton av C-vitaminer, och sova i mängder. Jag ska klara mig ur detta också ska ni se!

PÅ MÅNDAG ÄR DET KLASSÅTERTRÄFF, 9B <3 apmys. Förlåt för att jag är sämst på att svara på SMS!
Nu ska jag sova, massa kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

jaa, dom är skit duktiga ! neej ja tror tyvärr inte det :/ inte något från senare tid i alla fall :P

2008-10-25 @ 10:25:35
URL: http://linakarlsvard.blogg.se/
Postat av: erika

fin blogg du har! :)

2008-10-25 @ 12:36:42
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: erika

de var så lite så! tack så mycket kan behövas! jag hoppas att jag verkligen det blir bättre för jag har inte mått såhär dåligt förr. ha det bra, kramar

2008-10-25 @ 14:37:46
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: O l i v i a

SV: Hunden heter Fido. :)Min kompis som dansar disco dansar på Kindahls danskola. :)

2008-10-25 @ 14:44:39
URL: http://olledittlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0