HJÄLP TILL, SNÄLLA!

Våran dans är förvåndsvärt bra! Förstår inte hur vi lyckats, gör du C? Haha, glad är jag iallafall. Den är rolig att dansa! Mycket action. Vi har något steg kvar bara som vi verkligen måste sätta, men C kom på ett supersnyggt förflyttningssteg så det lär ju bli kalas tror jag!

Vi ska träffas imorgon för design av dräkter, och vi har ingenaning om färger. Jag har gått i tankarna som svart bas, men kommit fram till att jag nog inte vill ha det.. eller så vill jag det.. aahh

SNÄLLA HJÄLP OSS! VAD SKA VI HA FÖR FÄRGER?


Kommentarer
Postat av: Issa

Jag tycker ni borde ha mörk lilla och chock rosa tillsammans tycker det är en sån fin blandning :)

2008-10-25 @ 21:25:23
Postat av: Anonym

Den ljusblåa va väldigt fin tycker jag :)

2008-10-25 @ 22:06:38
URL: http://medinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0