Gratis bloggdesign!

Nu ska jag testa en grej..

Jag tänkte försöka mig på ett beställande av bloggdesigner, ja alltså att ni får beställa. Jag vet inte alls hur efterfrågat det blir, men de 5 första i kvarn som anmäler sig och har med alla kriterier som krävs för att kunna ansöka om en eventuell bloggdesign, tänkte jag göra designer till nu under höstlovsveckan! För att se ett exempel av hur det kan se ut.. så har jag gjort min egen bloggdesign, så ni ser hur det kan bli och se ut!

GÖR FÖLJANDE FÖR ATT ANSÖKA OM EN BLOGGDESIGN:
  • Färger - Nämn tre stycken färger du vill ha med i designen
    vilken av dessa tre färger du vill ha som bakgrundsfärg?
  • Genre - Vilken genre har du på bloggen? ex. mode
  • Headertext - Vad vill du att det ska stå för text I din header? 
    OM du vill ha text I headern! .. Typ som I min står det "Niccie Mitt liv som dansare"
  • Skicka med en bild på dig som du vill ha som profilbild.
  • Skicka med bilder du vill ha med i headern, OM du vill ha någon bild där.
  • Skriv en kort presentation om dig själv som du vill ha med på bloggen.
  • Övriga önskemål - Har du andra önskemål om detaljer du skulle vilja ha?
  • Har du en idée av hur du vill att bloggen ska se ut? Beskriv! Om inte, skriv bara nej.

När du har gjort allt detta, skicka iväg det till min mailadress: [email protected]. Om du är bland de fem första, så hör jag av mig till dig! Nu får vi se om det ens blir fem bloggdesigner, haha. Men skriv på!

OBS! Ni måste svara på alla dessa frågor för att jag ska kunna göra en sån bra bloggdesign som möjligt, för att få ut det bästa av det och det blir som ni önskar.


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

hhehe hhar inte hört den nämnligen ;P

2008-10-26 @ 00:27:35
URL: http://modelrosemarious.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Linnéa

Svar: Ja det ligger helt i betraktarens ögon :) Tycker det blir mystiskt jag..

2008-10-26 @ 01:35:23
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Madde

det går inte att mejla till den adressen :S vet inte vad jag gör för fel..

2008-10-26 @ 13:30:24
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0