Goodnight sweetheart!

Nu, mina vänner.. är det dags att sova! Klockan åtta ska jag upp imorgon för att kila iväg till skolan och ha en timmes engelska och en timme med EoS, estetisk orientering där vi jobbar med våra duetter. Min stackars duettkompis är sjuk, med bihåleinflammation.. så jag tror inte det blir så mycket aktivt. Eller jag kan ju! Men inte båda två liksom.. Stackars! Jag vet ju exakt hur det känns..

Jag är brun som en pepparkaka, riktigt trevligt. Alla kommer få en chock i skolan när jag kommer imorgon!
Ska försöka skriva ett fint litet inlägg imorgon. Tror tyvärr inte att jag hinner..

Och ursäkta för bara massa inlägg om hur mina dagar är. Det har blivit lite enformigt måste jag erkänna! Det får bli en ändring på det efter denna tävling. Då är det en månad kvar till nästa! Iih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0