Fryslort

Godnatt på er!

Imorgon är en riktigt kort tag. Klasstid, modernt (med filmning denna vecka igen för att kunna förbättra det som var dåligt förra veckan), och efter det lunch och historia. Sedan ska jag hem och jobba med duetten samt med min discosingel.

Har blivit mer snuvig nu, och inte mått super de två senaste dagarna. Jag gillar inte kyla, inte alls. Det gör en inte något gott! Så jag ska börja käka ännu mer C-vitamin. Jag som redan käkar massor! ..dock ska man väl käka typ 5 frukter på en dag? Jag plöjer nog bara 3 st. 5 skulle ju vara bra! Det gjorde jag för några veckor sedan.. duktigt då! Och dricka mer.. Ja, mycket kvar att ändra på.. hihi

Nu ska jag sova, GU SÅ SKÖNT! Även om jag inte känner mig speciellt trött, bara lägga sig ner i sängen gör mig glad! Haha!
Sovgott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0