För er som bryr er.. haha

Idag mår jag mindre bra! Men jag försöker att inte deppa för det. Har druckit äckligt varmt citron och honungsvatten (som visserligen dödar alla bakterier men smakade blä efter ett tag), druckit te och käkat lite C-vitamin. Hursom, skit i det.

Ja, historien upprepade sig även detta år! Jag fick sitta ner på skolfotot för andra gången i mitt liv. Antagligen för att det är så många som är korta så att de måste bli de långa som står. Fattar inte riktigt hur det blir.. hur som. Jag var nöjd med klädvalet och jag log för första gången någonsin med tänderna på det enskilda skolfotot! På klassfotot valde jag varannat, två med min konstiga snea leende och två när tänderna syntes. Jag blundade säkert snyggt på alla också!

Fast vem bryr sig egentligen? Haha


Kommentarer
Postat av: Elina

Uscha, du får ta och bli frisk nu! :/



Ja, dom var helt galet bra! Rysningar! :)

Men jag är säker på att du är minst lika bra! :)



Va snäll du är! :D

Ja du .. vet inte riktigt ..

Det blir väl typ ½ på lör å lika mkt på söndagar .. Så inte jättemkt .. Har blivit ganska mkt grupp på senaste tiden! :)

Men på alla uppvärmingar när vi joggar å så så brukar vi göra armarna å sådär. Så vi går väl igenom så ofta vi kan även om vi inte tar ut oss :)

Men vi har turen att vi dansar ganska lika så det är ju bra.. :)

2008-10-23 @ 20:37:47
URL: http://hejdlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0