Finally, my bed!

Jag svimmar! Behöver jag ens säga hur skönt det är att sitta i sängen! Nej, jag tror inte det. Nu är det dags för att lägga sig ner och sova! Can't wait. Imorgon ska det kollas på finalen av SYTYCD, har inte sett det! ÄVEN om jag vet vem som vinner, så det kan ingen ta ifrån mig! Danserna är ju helt makalösa ändå. Ska även smörja in mina dumma muskler till vader med linement och hoppas på bättre tider! Haha, dvs tider där de inte gör ont! 

SOVA SOVA SOVA, SÄNG SÄNG SÄNG! har längtat hela dagen. Puss

Kommentarer
Postat av: elin

Ja sängen är ju underbar;P. Haha tack, jo jag har tagit bilden på lövet själv, den ligger bara i sängen faktiskt! Ha de bra=)

2008-10-04 @ 12:26:59
URL: http://lunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0