Danstävling Lidköping 18 oktober 08

Nu bär det av, ja eller nästan. Klockan 15.00 kör bussen från dansskolan fredag eftermiddag, och vi anländer till Lidköping vid 20.00. Därimellan blir det äcklig mat på äckel McDonalds, som jag inte alls gillar.. (för er som inte förstod det! haha) Jag mår så fruktansvärt illa av den maten, så jag ska nog käka sallad och minimorötter..

När vi kommer fram är det vågning och plattning av håret som står på schemat. Dessutom ska vi kolla på idol (självklart). Antar att vi börjar måla naglarna redan i bussen. Det tar för lång tid annars!
Hursom, om ungefär sissodär 17 timmar bär det av. Det innebär no bloggning for me! Kommer hem på natten till söndag någon gång! Vi hörs på söndag med andra ord.

Jag är nervös. Håll tummarna för mig, puss


Kommentarer
Postat av: Sannis

din blogg är så himla cool! :D

2008-10-18 @ 16:57:00
URL: http://sallylou.blogg.se/
Postat av: sandra

GO NICCIE ! :D <3

2008-10-18 @ 17:51:36
URL: http://karlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0