Dansoholic


Strasstenar (affär i rinkeby) 55:-
Nagellack Depend (kicks) 25:-


Här är inköpen från dagen. Strasstenarna till min singeldräkt och nagellacket till mig och Carro! På tisdag har jag planerat att åka och köpa lösögonfransar av någon extrem sort, från Buttrix! För på fredag eftermiddag åker vi, kära vänner. Ner mot Lidköping. Så det är ungefär en vecka kvar! Om precis en vecka kommer jag nog vara otroligt stressad, solduscha, packa och förbereda mig psykiskt och fyskiskt. Ska stretcha massvis så jag får upp mjukheten (som försvunnit lite med all styrka som jag kämpar med) och så ska jag tagga till! Ska träna paren imorgon med Carro efter skolan för att göra färdigt den. Den måste bli färdig imorgon! Sedan ska jag göra klart min singel, och visa upp den på söndag. Den måste sitta till tävlingen, helt och fullt! Det blir så mycket lättare att kunna anpassa förflyttningssteg och så, efter vart dommarna står! Så jag ska dansa lite hela tiden.

Behöver jag säga att jag är rätt nervös, och längtar ganska mycket redan?
Då kommer min käääära syster från Skövde och tittar, jag längtar massvis! Det ska bli jättekul tycker jag. Hihi!

Kommentarer
Postat av: Elina

Shit, ja blir helt taggat av att läsa det här inlägget! :D

Och, japp! Ja åker också bussen!

Gud va ja längtar! :)

2008-10-10 @ 00:37:02
URL: http://hejdlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0