Då var denna vecka över..

Och vart tog tiden vägen? Höstlovet har bara susat förbi i en väldig fart. Mamma mia!
Dags att sova. Det är Halloween imorgon (idag), mysigt.

Jag är trött och mina ben värker, mina fötter också för den delen, hälarna är alldeles ömma! Men hallå, dansen är ju färdig! Kan fortfarande inte riktigt greppa det, men så är fallet. Hihi! Hursom, träningsvärk i hela kroppen, miljarder blåmärken på knän, axlar, lår och armar och blodutjutningar på axeln.. det är så jag ser ut, efter en dag i danssalen! Underbart (ja jag är nog störd, hur kan man tycka att det är underbart?.. bra fråga!).
Blodutjutningarna på armen blev efter L kom på ett häftigt lyft, och kom lite fel, så det kändes lite konstigt i axlarna.. så dom är snygga nu! Haha, not. Men det försvinner ju.

Åh! Jag älskar verkligen att dansa, förstår inte att jag inte har kommit på det innan! GAH. I sommar är det jag som ska gå på olika läger. Jag bara måste! Kul att ha sällskap visserligen.. får la se hur det blir.. Någon som har lust att hänka?

PUSSO. GODNATT!
UPDATE:
Åh hörrni, vetni? Jag upptäckte just en till sak till listan av blåmärken, blodutjutningar och träningsvärk.. jag har blåsor under foten ocskå och jätte mycket upfläkt hud. Förlåt om ni äcklas, haha.. Och dessutom är fötterna fyllda av brännmärken och sådant tjaffs också.. Ja mina fötter är snygga! Stackars fossingar, hihi. Så ser alla dansares fötter ut kan jag meddela, och ben också för den delen! Ja hela kroppen.. iförsig ;p

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ja den är verkligen bra :) vad gör du idag då gumman?

2008-10-31 @ 07:42:49
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Eric

Svar: Jo, lite konstigt är det ;)

Så bra att du tycker att det är roligt :)

Istappen i magen var ju sjukt äcklig :S

Jo då, allt är bra med mig, har ingen direkt livslust just nu men det går nog över :)

Hur mår du själv?

2008-10-31 @ 08:20:19
URL: http://ericabbe.blogg.se/
Postat av: Tessi

kan förstå att det är stor skillnad :D men dom här funkar.. kommer ju bara använda dom nu liksom D: haha

2008-10-31 @ 13:44:50
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0