Chai Latte



Kom hem runt fyra, var så trött att jag nästan somnade då och även hungrig! Så jag tog ett äpple, lite fil och så gjorde jag en chailatte. Mums. Även fast jag fortfarande föredrar latte, dock känner jag mig alltid konstig efter kaffet, koffeinet är inte det roligaste direkt..
Dagen har varit lugn. En svensklektion, sedan hade vi balett - då vi kollade på baletten vi filmade förra veckan (och det var hemskt) haha - efter det en duettlektion när jag jobbade med duetten och sist hade vi inviduellt val med typ världens häftigaste och bästa dans någonsin! Älskar den. Den handlar om ett möte, när man träffar någon för första gången och så vänder man sig sedan om för att säga någonting, och så är den personen borta. Skithäftig! Älskar den. Den handlar om ett sökande, om att leta efter den människan. Lovelovelooveit.

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

åh mumsigt!

2008-10-22 @ 22:20:29
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0