And up we go..

Åh hej allihopa!

Vilken vecka det har varit! Helt sinnessjukt. Dessutom så är den ju inte över ännu, utan jag har ett läxförhör imorgon med 60 engelska ord jag inte kan än. Men det ska jag snart komma igång med, så fort jag har gjort iordning min kaffe latte så ska jag slå mig ner med pappret jag så duktigt skrev på datorn i skolan idag! Oj vad mycket som händer som jag inte ens hinner skriva ner! Jag kommer inte ens ihåg allt i efterhand. Jag har inte läst bloggar på tre (okej, två och en halv dag) dagar, så jag har missat 151 nya inlägg enligt bloggkoll! OMG. gissa vad jag ska göra innan engelska glosorna väntar? Spännande! Undrar  vad som hänt i bloggvärlden?

Vi hörs om en stund igen, med smaskiga nyhter. Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0