Wait until spring, NICCIE (haha)

Nu stinker jag BUS och sitter här i sängen med silverglittriga naglar, med tvn på och kamomill te på nattygsbordet. Dags att sova alltså! Imorgon väntar engelska där jag är gruppledare och vi ska prata om tre frågor jag har valt som man ska diskutera utifrån boken vi läser nu "Wait until spring, Bandini", Eos - estetisk orientering (VI SKA FÅ SE DUETTERNA!!!! har iförsig redan sett min på en inte så stor bild men det ska bli jätte kul ändå!) ska ta med godis till det tror jag! Lunch, och efter det är det jazz. Just nu dansar vi en väldigt street-ig jazz kombination, vilket är apkul. Dock svårt eftersom jag aldrig har dansat varesig någon av hiphop eller street stilarna. Sedan är det troligen hemfärd, eftersom världens bästa moderna danslärare är på gymnasiemässan, därför får vi bara kolla på duetterna på Eos med. Nästa vecka börjar vi med anatomi! Galet intressant.

Nej hörrni, sängen var det. Jag måste upp en halvtimme tidigare för imorgon får jag ingen skjuts! Då blir det bussen mot Alle. Pusso & godnatt.


Utsidan är ju riktigt fin faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0