Veckoplanering

Här är hur min vecka kommer se ut.. den är annorlunda faktiskt, och det är skönt för jag har jämt så mycket att göra, så det är skönt med en rätt så slapp vecka. Även om det är engelska prov!

Måndag: Workshop med kungliga operan hela dagen, dans på KD på kvällen (jag tror inte att jag ska gå!)
Tisdag: Workshop med kungliga operan hela dagen, måste nog träna duetten med Lina innan öppet hus..
Onsdag: Börjar 11.55, har två lektioner historia och kulturhistoria till kl. 13.50.. onödigt väntande till klockan 17.00, då börjar öppet hus och vi ska visa duetterna. 19.00 är det jazzlektion och därimellan ska vi kolla på treornas solon.
Torsdag: Vanlig skoldag, hör och häpna! Boken ska vara läst typ 70 sidor till.
Fredag: Vanlig skoldag här med, engelska prov! Sjukgymnasten efter skolan.

HELG! & Första advent. Sing hallelujah!

Lördag: KD har uppvisning. Kommer antagligen inte vara med på vår pinsamma kombination som vi gör på måndagar för att spara mina ben! Men jag kommer nog dansa paren.
Söndag: KD har uppvisning. Samma här. Men jag dansar nog paren! (FÖRSTA ADVENT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0