Veckan som kommer..

Nu mina vänner, ska jag snart krypa till kojs. Imorgon väntar en dag full med läxor och tråk! Back to reality igen, I guess. Varför måste lov alltid gå så fort? Dock har jag roliga saker att se fram emot också. Här kommer en liten tidig veckoplanering:

Söndag: Pluggdag! Matteprovet, svenska essäfrågorna, webbdesignen!
Måndag: Skola till halv fyra, något roligt barndomsprojekt där vi ska jobba gemensamt med svenska och dansen. Blir spännande. Louise kommer också, hon kanske ska sova här, annars träffa henne efter dansen. Discodans efter skolan! Kommer hem apsent!
Tisdag: Kusin och söto kusinbarn kommer hit. Duettrep på lektionstid. Köpa tunika(?) om vi hittar någon
Onsdag: Webbsidan ska vara färdig. Sen dag i skolan!
Torsdag: Tristan & Isolde ska vara utläst, Essäfrågor! Jippie. L & jag ska repa duetterna & köpa strumpor från AA.
Fredag: Essäfrågorna ska vara inlämnade, matteprov på morgonen. Duettredovisning (läskigt!)

Min vecka är med andra ord fullproppad. Själv ska jag göra ett mer detaljerat schema, så jag vet vad jag ska göra. Matten ska gå bra, det bara ska den! Dessutom vill jag ha MVG på denna svensk uppgift med! Hoppas.. och duetten behöver jag väl inte ens säga att jag vill ha fullpott på, att jag  vill att den ska vara grymt fin och bra och att jag vill lyckas med hela den? Nej, jag tänkte väl det..

Kommentarer
Postat av: Storasyster

plus att jag och freysi kommer på fredag juh!! Det måste ju vara sjukt viktigt på din lista?! Pusselipuss sötsyster

2008-11-03 @ 12:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0