Vad har hänt i veckan?

Ja, vad har egentligen hänt de senaste dagarna? Ja det är la frågan. Jag har bara dansat kan jag säga, och pluggat som en gris. Natten till torsdag sov jag tre timmar, för att jag var tvungen att läsa ut en bok som visade sig att vi fick skjuten på en vecka ändå, det var spännande. Jag hade dessutom matteprov på fredagen som jag satt med ett bra tag, har ingenaning om hur det gick, fick hjärnsläpp. Tror att det var pga. all stress!

Duettredovisningen var på Eos lektionen, och fem i halv tolv kom alla danstreor och vår teaterdel av klassen! Det var riktigt spänt, och jag var riktigt nervös! Dock blev jag överlycklig när jag såg att vi skulle få visa vår duett sist av alla nummer. Och när jag hörde alla lovord efteråt, blev jag hur lycklig som helst. Jag var påväg att börja grina under duetten, tog i så förbaskat (känslorna alltså, och självklart tog ut stegen!)! 
..Kan fortfarande inte förstå att jag gör detta! Det är så makalöst underbart, och varje dag i skolan är helt fantastisk. Faktiskt! Låter sjukt men, ja. Haha!

Fick höra att jag har ett otroligt uttryck, och att mina ansiktsuttryck är fantastiska. Att dansen var hur bra som helst och allt möjligt! Ja ni ska få se klippet! Ska bara smälta allting.. haha. Är så överlyckig. Förstår det inte riktigt!

Duettkläderna blev korta svarta hotpants/shorts, vita med lila linjer (fotbollstrumpor) från AA, och en vit fin tröja i fladdrigt tyg från gina i strl. XL för den känslan vi ville ha. Ska visa bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0