FJONG PÅ DIG SJÄLV!

Just nu sover jag på en 80cm bred knakig, knölig, fjongig, obekväm säng. Om man ens kan kalla det för säng, haha eller jo det är ju en madrass och jag sover ju i den! Fjädrarna i madrassen är helt konstiga, dom knarrar så fort man rör sig, fjongar upp och ner utan någon som helst kontroll, så ibland får man en fjäder i midjan eller i magen eller på benet genom madrassen. Härligt! Inte så kanske.. Och för att det inte ska kännas så mycket på min 90 säng, har jag en tjockare madrass, som tyvärr bara är 80 cm bred över den. Så jag sover på en 80cm säng. Den knarrar och låter och fjongar upp på mig ändå, trots madrassen imellan. Jag kan ju bara föreställa mig hur skönt det skulle vara utan den.. nej, så jag önskar mig helt enkelt en ny säng! En större helst. Det skulle vara mysigt! Och två nya kuddar, för mina är jätte tunna! Åh, vad skönt det skulle va! Med höga ben också, 30 cm typ! Ta mig till IKEA! =D

Och med det säger jag, godnatt.




Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Svar: Tack för kommentaren :) Och jo, Helena kan vara rätt söt ibland ;)

Kram

2008-11-30 @ 08:58:43
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0