Duettredovisning & massa annat

Hej. Nu hinner jag uppdatera lite bättre, även om jag inte alls har någon kraft eller ork för det. Hursom helst, idag hade jag matteprov och duettredovisning och hela resten av veckan har varit kaotisk. Med mängder av läxor och tråkiga, tidskrävande grejer. Nu är dock denna vecka över, och nu är det helg. Jag ska verkligen sova ut inatt! Det var nog länge sedan det kändes så skön att gå och lägga sig! Tre timmar igår natt och 7½h inatt. Det räcker inte långt..

Duettredovisningen gick, som ni säkert förstod av inlägget innan.. jätte bra! Jag är jätte nöjd. Dock såg jag massor med missar på filmen som jag ska göra ännu bättre när vi visar upp den på öppet hus. En tjej i teaterdelen av klassen filmade allt! Superkul ju! Den kommer nog ut här inom en snar framtid..

Hursom, jag har träningsvärk i höger skinka! Något galet faktiskt. Haha! Asskönt och sträcka ut den är det!


Nu vet ni iallafall varför bloggen har varit rätt så trist på sistone. Det händer liksom saker, hela tiden. Nu ska jag sova! Det är jag faktiskt värd. En god natts sömn! Men om jag stannar uppe i 3 timmar till så har jag ju varit vadken i 24 h. Bra va? No... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0