Duettredovisningen

Duettredovisning på fredag. Det som vi har kämpat med i ca 8 veckor nu. Vi gjorde färdigt dansen i torsdags, nu ska det tränas likhet, tajming och inlevelse. Tisdag på lektionstid, förhoppningsvis tisdag kväll och torsdag.. sedan är det redovisning för hela vår klass och teaterdelen av klassen. Dessutom kommer säkert några av treorna komma och kolla! Det är väldigt läskigt.. Ska nog träna på duetten imorgon också! Måste komma på ett bättre solo än det jag har nu, alltså... vi har typ en fyra där vi dansar själva och så har vi bestämt helt själva vad vi ska göra.. Och jag är bara nöjd med början.. men jag har nog en idée! Hursom så är det ju bara att fylla luckor.. tror inte att det är så många.

Kläderna är bestämda! Men inte riktigt kirrade än.. Tanken ser ni på bilden! Snabbritat sådär, höhö. Shortsen har vi, de är perfekta! Grejen är bara att mina ben inte är bruna längre från solduschen, så jag ska smörja brun utan sol nu! Vill känna mig bekväm i "hotpants".


Men nu, ska jag faktiskt sova. Sitter och lyssnar på Sonja Aldén! Haha, asså jag vet inte riktigt.. haha! Jag fastnade för texten, och är texten bra, ja då köper jag för sjutton hela låten oavsett artist! Majgud säger jag bara. Haha. Men älskar den låten iallafall.... Hihi.




GODNATT!


Åh, katten står på utbyggnaden/balkongen och mjauar och för oväsen. Snacka jobbig! ;p

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

svar: nej det är nog jag som är trög :O haha. jag undervisar i show/jazz 10-12 åriungar :) och nästa termin ska jag få en 7-9 år också :D

puss!

2008-11-02 @ 12:18:19
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: Tessi

köpte mina på din sko

2008-11-02 @ 12:32:28
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lycka till på redovisningen med dansen sen! (:

2008-11-02 @ 13:00:03
URL: http://nogg.se/ebergman
Postat av: E

det värkar vara riktigt kul , det där med dansen ! :)

2008-11-02 @ 14:14:06
URL: http://ericaappelquist.blogg.se/
Postat av: Mia

ÅH! Ere sant!! Vad glad jag blir :D Bara kämpa på tills dess då :)



Hoppas det går bra på redovisningen! Det vet jag att det gör, du är så duktig och som du kämpar å står i med dansen. Du är en grym förebild :)



Sonja Aldén förresten, riktigt bra avslappnings musik. Har du hört "Du är allt", superfin duett mellan henne och Shirley Clamp tror jag :)

2008-11-02 @ 14:59:57
URL: http://flygares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0