IKEADAY!


Gammal bild på mig, från typ 2006 tror jag!

Dagen har varit väldigt rolig! Spenderade hela dagen på IKEA, fikade daimtårta och drack karamell latte. Hittade ett supermysigt, billigt veloursätt också! Och min nya lampa jag vill ha till mitt rum nu när vi ska göra om! Dessutom drömmer jag om en större, mjukare säng (utan fjädrar som mördar mig i ryggen! haha). Min är inte så skön längre, kanske beror på att jag är rätt våldsam och hoppar i sängen för mycket. Åtminstonde gjorde det när jag va liten! Haha.

Imorgon väntar skolan igen. Är just nu inte speciellt pigg på det, men jag vet att det är roligt så fort man kommer dit. Det är balettlektion imorgon, och det är så jäkla svårt. Dansar balett i tvåårig kunskapsnivå, alltså som om jag skulle dansat balett i två år ungefär men jag har dansat i två månader, så det är svårt. Men jag tar det som en utmaning! Dock är det svårt att inte bli förbannad på sig själv för att det är svårt. Egentligen är ju inte det särskilt konstigt!? Ibland är det svårt att låta allt ta sin tid bara. Det är även en annan balettlektion med ettorna, vilket känns mycket bättre, hänger med bättre där! Rätt logiskt huh? Haha!

Godnatt! Har redan varit uppe för länge. Pusso


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh shit va kul (och otroligt skönt) med en ny säng.

Vill ocksåå!

2008-11-10 @ 19:13:15
URL: http://calineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0