This is the way..

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Disco träningskläder. Mjukisar, linne & stor rosa Tshirt
Vad använder du just nu för skor: Uggsen eller mina adidas!
Favoritfärg på kläder: Oj, svårt. Brunt tror jag!

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag!
Du pratade med: Pappa
Du gick på stan med: Pappa
Skällde på dig: Ehm.. minns inte ;p

Senaste
Låt du hörde:
Details in the fabric - Jason Mraz
Film du såg: Nya Indiana Jones (nyss faktiskt!)
Mat du åt: Kyckling i sås och pasta!
Kram: Pappa
Puss: Paputt
Känslan: Trött!
Resa: ? Vart då? Jag vet inte!
Dröm: Det minns ja inte heller!
Boken du läste: Tristan & Isolde, Svenska B, blä
Personen du träffade: Ehm, min familj?..
Personen du pratade i telefon med: Carro tror jag
Personen du fick sms av: Kendi
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag nog aldrig gjort tror jag!
Gången du var utomhus: för typ sex timmar sen!
Gången du sov:  Vaknade tolv imorse.. så eh typ 12 timmar sen? 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ikväll faktiskt. Supermysigt!
Saken du köpte: Textil lim på Claes Ohlsson, haha!

Om dig

Namn: Nicole Niccie ... blablabla
Ålder: 16
Smeknamn: Många! Pungen bla.
Sysselsättning: Gymnasiet - dansinriktning, så dans dans dans
Bra egenskaper: Lättsam?
Dåliga egenskaper: Rätt negativ ibland, gör problem av saker
Linje/klass: Dans / Es2D
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Oj, alla färger! Haha. Helt melerade och beror helt på hur jag mår!
Skostorlek: 37½, faktiskt. Men det är ju bara USA som har.. så 38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0