Seriöst!

Jag håller helt klart med. DÖD ÅT ALLA LÄXOR!
Jag är ingen jäkla superwoman som kan sova 4 timmar per natt och ändå prestera SUPER BRA. Jag menar dygnet hara bara 24h och vi läser rätt många ämnen, inte ETT! Jag kan inte stanna världen heller för del delen, eller trolla.. Okej att det är mycket att göra när man kommer ut i arbetslivet också, men SERIÖST. Sprid ut det över hela terminen! Jag är trött på detta nu.
Åh, död åt läxorna, proven och inlämningarna. Hur kommer det sig att det alltid blir helt kaotiskt i slutet av varje termin? Jag menar, lär de som planerar sig aldrig eller?



om ni inte förstod så gör jag massa läxa.. som om jag hade brist på sysselsättning......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0