Öppet hus på skolan!

NEJ, jag orkar inte. Hela texten jag hade skrivit försvann.. hah ååh.

Men jag har varit på öppet hus i skolan hela kvällen, kan berätta mer om det imorgon. Har iallafall dansat ärslet av mig! Är sur på skolan för att vi har fått 1,5 h kompensation för de 5 h vi spenderade extra i skolan idag. Dåligt, tycker jag och vi. Är också sur för att lärara säger att vi ska lära oss att planera, när dom inte planerar eller håller planeringen själv. Men jag är så lycklig över att duetten gick superbra, att några från min familj var där, och att jag har haft en kul dag! Dessutom är jag glad över att jag älskar min klass, och att alla är så mysiga. Det finns INGEN bättre klass, det vill jag lova!
Den 10:onde har vi ju föreställnign med duetterna och några kombinationer dessutom, då kommer familjen igen och några kompisar. Kuligt! Kanske även Roj, balettdansören! Vi träffade honom idag, snällprick! :)

Nej nu hörrni är jag så trött att jag håller på att gå under. Benen, fötterna, huvudet och tillochmed tänderna värker och ömmar. Jag är trött! Och förlåt också för en sämst uppdatering, men mitt schema är så smockat just nu att det känns som om att käka mat är slöseri med tid.. Ja då förstår ni, och ni känner säkert alla så!

Nej hörrni, SOVA SKA JAG GÖRA! Ska nog inte vakna imorgon när jag egentligen ska.. nej det skulle vara skönt.. muhaha! Puss & godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser att du känner milla, som går i min klass:P

känner du bella edström eller sara röning?

de har nämligen gått i min å går dans i sant eriks:)

2008-11-26 @ 22:50:33
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0