Mattestuga!

Tjenixen! Tro inte att jag steg upp nu, det är helt fel. Men jag sitter och har suttit med matten sedan klockan halv ett ungefär tror jag. Det är rätt mycket jobb eftersom jag inte har hunnit med matten tidigare. Dock känns det riktigt skönt att få lära sig själv, lära sig egna metoder och olika grejer för att minnas alla regler hit och dit. Självklart är det svårt då det inte finns någon lärare som har genomgångar. Men jag har ju mina syskon nära till hands, jag är lyckligt lottad!

Polynomer mig hit och dit, p(x) kvadreringsregeln och konjugatregel it is! Musik som Missy Higgins och Me'shell .... (med efternamnet jag inte ens vågar mig på att stava!) masgulagollscholla något. Haha! Asbra i vilket fall som helst! Beautiful och Bitter.. Och självklart, Jason Mraz Details in the fabric. Om ni inte har hört den, så måste ni göra den. Lyssna på texten! Helt fantastisk.

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0