LÖÖÖÖÖV to Es2D

Presenten till J är fixad, inslagen och superfin! Jag och S kunde inte hålla oss ifrån att busa, haha så det har vi gjort! Dessutom är presenten till E fixad också, jätte bra blev det och jag och H hade inga problem alls med att hitta någonting till henne. Det blir nog bra dethär ska ni se!

Matteproven är spikade, nu är det matte varje dag som gäller. Nästa vecka är världens bästa vecka och det är 4 veckor kvar till jullov! Nästa helg är det första advent, det är sinnessjukt!

Imorgon är det sjukgymnast som gäller. Egentligen börjar jag klockan elva, så jag hade behövt gå upp typ halv tio. Men eftersom jag inte visste det när jag bokade sjukgymnasttid så blev det ingen sovmorgon för mig, tråkigt nog. Hursom, jag måste få bukt med alla problem jag har så, det blir nog bra ändå! Berättar imorgon!

Efter skolan ska jag träna disco med C, vet inte ens om jag får dansa och vi ska filma jazzen imorgon. Känns mindre bra faktiskt, har missat båda jazz som har varit väldigt streetinspirerade inspelningarna som vi har haft. Först var det tävling i Lidköping, nu är det inflammation! It sucks jao! Vi får se hur det känns imorgon, om jag ska vara med. Nu måste jag sova! OCH, jag ska berätta varför nästa vecka är världens bästa.. jag tror redan ni vet det iförsig! HOOOHO, jag känner mig priliegrad, eller hur det nu stavas å vad det nu är för ord.. ni som lyckas förstå.. grattis! haha! Det är häftigt, är helt uppe i varv. MIN KLASS ÄR SPECIELL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0