Kungliga Operan at St Eriks Gymnasium!



Det är alltså detta jag har gått runt och längtat efter, sedan någon månad in på terminen bara! Det är en once in a lifetime experience känns det som, och det känns hur häftigt som helst! Varför har just vår klass fått detta? Helt otroligt kul! Så måndag och tisdag bor min klass nere i danssalarna i vår skola! Ja, vi ska ha workshop hela dagen! Både måndag och tisdag. Alla andra lektioner har vi fått inställda! Workshop med kungliga operan i två dagar.. spännande ju!

Hursom helst så är tillställningen denna vecka! Måndag och tisdag, vi börjar halv nio men vad vi ska göra vet ingen av oss! Vi har fått höra att vi kanske ska ha balett repertoar och mycket improvisation. Men tydligen vill han anpassa sig väldigt mycket efter oss, och det är väldigt häftigt och jag är jätte förväntansfull!
Och jag tänker skita i mina vader om de gör ont - vilket de förhoppningsvis inte gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0