Julafton om 31 dagar, jullov om 26 dagar!

Jag har kulkänslor, det enda som fattas är julpyntet, lussebullsbak, pepparkakor och julmust! Ja, snön är ju här! Jag längtar verkligen till julafton, så fruktansvärt mycket! Kanske för att allt plugg och jobb är över då, och man har en stund att andas och proppa sig fet av god mat och julgodis! Julen kommer som vanligt spenderas nere i Varberg, jag skulle vilja säga att det är en av de bästa platserna på jorden!
Åh, bara 31 dagar kvar till julafton! Och då bara 26 dagar kvar till jullovet! Det här ska jag klara av, det är ju så nära!

Nu ska jag värma glöggen och sjunka ner med näsan i matteböckerna igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0