Jag ser det snöar, jag ser det snöar imorgon blir det snöstorm HURRA! ..heh

Nybäddat, nyduschad och med kamomillte i min hand sitter jag i sängen! Nu ska jag sova. Det ska tydligen bli snöstorm imorgon, hoppas tunnelbanorna fungerar som de ska ändå för imorgon vill jag verkligen till skolan! På onsdag och torsdag får det mer än gärna krångla! Haha. Nej, skämt å sido.

Nästan allt är nerpackat i väskan som jag ska ha med imorgon, kameran, voltarensalva, linement, balett, tåstrings och trikåer. Sedan vet jag inte alls vad vi ska dansa så jag får la slänga ner ett par shorts, ett bar stora gråa shorts och så får jag la åka i mjukisar. Ja, det kommer bli rena rama garderoben imorgon! Vi behöver iallafall inget hårnät vad jag vet.. haha

Godnatt på er, vi hörs imorgon efter en antagligen helt underbar skoldag med workshop och förhoppningsvis massa bilder! Detta ska dokumenteras, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0