Ilska över alla dessa "tidiga" jultomtar.

Jag är en såndär "sätta-upp-adventsljusstakar-i-fönstret-innan-advent-hatare". Jag blir typ arg när jag ser folk som har satt upp sina julpynt, julbelysningar osv innan första advent! Hallå, vad gör ni då för att få julkänsla första advent, för att första advent ska kännas speciell? Jag bara undrar.. Jag känner hur det bara börjar krypa inombords när jag ser grannen tvärs över gatan sätta upp sina adventsljusstakar. Morr!

Idag har varit en seg dag! Helt otroligt seg dag. Hade dans första timmen, och höll på att somna - seriöst! Jag hoppade runt och gäspade hela tiden. Haha, helt sjukt! Men jag piggnade till lite till jazzen! Den nya kombinationen är dökul! Ahh. =D

och min kamera är nu på lagning. Det har sedan jag köpte den varit en svart prick på varje bild jag tagit, mycket konstigt tycker jag. Så nu äntligen är den på lagning och om de försöker få mig att betala blir jag agressiv, haha!
Så därför blir det tomt med bilder här, men jag får försöka bjuda på andra bilder som jag har i arkivet eller inte har visat!
Nu är det dags att krypa till kojs. Imorgon är det engelskaprov, anatomi (YES, älska!) jazzlektion och modern improvisation! Älskar fredagar! Efter skolan ska jag till sjukgymnasten, och nej jag har knappt gjort en enda övning. För jag har inte hunnit, känner mig hemskt dålig. Får väl säga som det är bara.. Godnatt, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: S a r a

tkr likadant, man får vänta med julpyntet till iaf 1a december

2008-11-28 @ 15:56:23
URL: http://miracle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0