Ibland behövs ingen rubrik!

Jag ska börja med att.. JA SJÄLVKLART söta storastyster är det superviktigt att ni kommer på fredag! Det står högst upp och jag har planerat hela helgen så jag kan vara med er så mycket som möjligt faktiskt! Hihi.

Och hej resten!
Dagen har ju varit speciell då min tunnelbana imorse var störd och kom tidigare än vad den skulle och körde så fort alla hade stigit av, ja.. typ en, två minuter innan. Det spelar stor roll på morgonen, och det vet alla som har en rätt lång väg till skolan då allt måste klicka för att man ska hinna i tid. Så, ja jag kom sent och fick inte var med på baletten. Vilket inte var så kul.. Vi började även med en ny sak: projekt barndom som vi håller på med i svenska, engelska, modern dansimprovisation och Estetisk orientering. Det blir nog spännande. Och vecka 51 tror jag det var, så ska vi ha en lite föreställning. Spännande! Vet inte riktigt vad det är vi ska göra än, men det blir nog bra!
Vår klass verkar vara först att få testa många saker, som detta, operan m.m. superkul! Vecka 48 kommer kungliga operan för workshops tror jag! Tror ni jag längtar eller? Åh!

Nu är det dags att göra färdigt hemsidan. Denna vecka är smått hysterisk! Vill slänga in så mycket mer bilder, och allt.. men det finns liksom inte tid. Vet inte heller vad jag ska ta kort på!? Haha, orka se mig och vilka kläder jag har på mig varje dag!? Det är väl inte speciellt intressant? Jag bryr mig iallafall inte speciellt mycket om outfit bilder, oftast. Haha! Så, jag vet inte.. jag kommer la på något! Pusso.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

mohaha det var allt jag bad om! Det känns bra att vi får din fulla uppmärksamhet nu när vi behagar besöka vår fina huvudstad. typ bara två dagar kvar! mys. pusselipuss

2008-11-05 @ 00:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0