Footprints in the sand..



Nu måste jag verkligen sova! Vill sova så mycket som möljligt nämligen.

Måndag börjar med dans och så är det vanliga lektioner resten, disco efter skolan och så ska vi limma stenar till kläderna på kvällen! Ja, iallafall bestämma hur de ska se ut så vi kan göra det hemma hos oss själva. På tisdag är det utvecklingssamtal! Det ska bli kul. Och så har jag ju moderndans improvisation, balett och dansträning (modernt tror jag!). Är superglad för att det är så mycket modernt just nu. 4 lektioner i veckan! Det kommer snart bara bli två iförsig, sorgligt måste jag säga.
Onsdag ska webbsidan vara uppladdad och så ska den redovisas lite snabbt. På torsdag ska svenskessä skrivningen på Tristan och Isolde vara färdig och även engelsk bok som ska vara läst till sida 69. Otroligt intressant!

Imorgon är det heldag på Ikea med familjen och det ska bli otroligt kul! Ska kolla på en ny säng, för mina fjärdrar i min säng är inte så mysiga, då de typ sticker upp i madrassen och knakar helt sjukt mycket. Så jag har feta madrassen över själva sängmadrassen! Haha. Sen så ska vi göra om i mitt rum, så det vill jag också kolla på! Turkost, brunt, beige och silver tror jag det blir!

NEJ mina vänner, vet ni vad? Nu måste jag verkligen sova. Och hör ni inte av mig förrens kvällen vet ni vart jag är! Om jag kommer upp ur sängen dvs! Hade sådan träningsvärk idag att det kändes som jag var sjuk, så försvinner ju det när man blir varm. Men nu, efter 4h SJUKT intensiv träning är den tvåtusen gånger värre än tidigare. Och jag kan ju bara drömma om hur den kommer kännas imorgon! Mamma mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0