Dagen!


Visst är den fin? Och den va riktigt stor också. My precious. haha!

Men jag är världens gladaste ändå! Dagen har varit full av dans, och interjvu av min farmor. Det är mysigt, och man får höra massa mysiga grejer som hon gjorde när hon var liten! Jag älskar min farmor. Hon är bäst!

Dessutom så har jag nog fortfarande inte riktigt fattat att vi kom tvåa igår, det känns lite som om det var åtta år sedan eller något. Och att det egentligen inte har hänt, konstigt nog. Men det har det ju, för pokalen står här i min hylla!

Och nu ska jag sova, för imorgon är det skola igen. Balett, historia, balett, kulturhistoria, idrott. Vaderna värker som om de skulle vara två tickande bomber och jag kommer nog blir riktigt förbannad på den första balettlektionen som vanligt, haha jag blir så arg när jag inte fattar! Onödigt men sant. Men man blir väl bättre hoppas jag! Jag får la inse att jag faktiskt bara dansat balett denna termin, hur gärna jag än skulle vilja så har jag inte dansat längre och kan inte fatta. Punkt slut, tjohej och tack för mig! ;D


Kommentarer
Postat av: Eric

Grattis !

Hoppas allt är bra med dig ! ?

2008-11-17 @ 15:37:50
URL: http://ericabbe.blogg.se/
Postat av: Zandra

Grattis Nicole!

2008-11-17 @ 17:26:25
URL: http://zandrasthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0