Black and red

Har verkligen inte gjort någonting annat än att plugga idag. Det enda roliga jag har haft var Gossip Girl, och så spelade jag in lite när jag sjöng också! Inte mycket alltså.. Har fortfarande mängder med grejer att göra, även om jag gjorde massa matte idag!

Imorgon är det skola igen då! Förvånansvärt positiv är jag inför den! Är superglad för det faktiskt. Och så slutar jag halv fem imorgon, och kvart över fem är det disco dans i 45 minuter. Sedan ska jag försöka hinna göra färdigt hemsidan!

Det är massor med grejer på G. Vi har även nya parkläder eventuellt! Vi får se hur det går imorgon.. isåfall får ni se dem, halvfärdiga! Ja, då menar jag utan stenar!

Nu måste jag verkligen sova, men vi hörs imorgon kväll! Med svar på kommentarer och hela faderullan! Puss på er för ni är så söta och kommenterar!

Kommentarer
Postat av: erika

jag kollade också på gossip girl. det var ju jättebra! :)

2008-11-03 @ 10:33:40
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Jennie

vilken härlig header du har. jätteskön!

2008-11-03 @ 19:30:34
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0