5 veckor kvar till jullovet!

Hjälp, kan ni förstå att det redan är fredag imorgon? Det kan knappt jag. Skönt är det iallafall då denna jobbiga vecka också är gjort, och det är en vecka mindre kvar till jullovet. 5 veckor kvar nu! Fem intensiva, fullproppade veckor är väl värt att nämna också.. Dock lär den bli fullspäckad med massvis med roliga saker också!

Förhoppningsvis cirkus cirkör på dansens hus med klassen, föreställning i december med skolan, tävlingar och föreställning 29 november och 30 (första advent! iih). Det kommer bli kul. Men dock känns det som att alla lärare plötsligt kommit på att det inte är långt kvar till jul och slänger in allt de bara kan nu innan dess. Men sånt är livet antar jag! Svårt att handtera bara. Men jag säger bara: bättre inlämningar och uppsatser än prov! Faktiskt. Älskar att skriva ju!
Nu mina vänner är det dags för brun utan sol, för att förstöra den nyduschade doften. Så jag blir lika fräscht brun som på bilden, fast utan soldusch då.. Buhu! Jag är fattig, puss.



Kommentarer
Postat av: bitty

Snygggggging

2008-11-24 @ 21:30:33
URL: http://jaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0