1a advent

Förstår ni det eller, att det är första advent idag? Jag har då inte fattat det ännu måste jag säga.. Min första advent kommer att tillbringas med matteböckerna, (jag börjar tycka om matte.. jag tror det börjar stiga mig åt huvudet!) och senare när matten är färdig också historia böckerna, om jag hittar mina instuderingsfrågor. Det är prov på onsdag, och jag har inte börjat. Too bad! Men jag måste hålla med L!


"Jag har historiaprov på onsdag också, och jag har inte börjat! Jag vet inte ens om jag har instuderingsfrågorna eller om jag kan någonting av det"
"Nej, men snart är du pensionär och då kommer du inte ens komma ihåg det här!"

Haha! Så vi tar det helt enkelt med en klackspark, och börjar plugga och förhoppningsvis så går det vägen! Jag menar, det finns bara 24 h på dygnet. What to do?

Min kamera är på reperation, tyvärr.. så ni får inga bilder. Hur mycket jag än skulle vilja så har jag liksom ingenting att fota med, känns riktigt trist ärligt talat. Men, that's life! Shit vilken härlig livsinställning jag har idag! Underbart. Fast jag menar inte att man ska skita i allt, utan ta saker och ting lite lättare. Lättare sagt än gjort! Nu måste jag fortsätta! Puss

LEV LIVET KIDS! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0