Världens bästa sommarjobb - Si comprendo!

Tjabba alla ute i stugorna!

Nu sitter jag och kopplar av efter en hektisk, rolig och underbar dag på jobbet! Jobbade som sagt mellan klockan 12.00 till ca 20.00. Fick sluta tidigare än vad det var sagt! Det gjorde ingenting, då fick jag gå och kolla på Jason Mraz. Som för övrigt var grym (;
Jag har haft en sån underbar dag iallafall! Stod i slangbellan med en superskön kille, och vi hade kul. Målen vi satt upp för dagen klarade vi med måtta och det gjorde vi även när vi höjde ribban ytterligare! Grymt J, säger jag!

Efter jobbet spillde jag espresso på mig, hälsade på Åsa i sitt stånd och åt massa choklad. Kollade på Jason Mraz och hattade fram och tillbaks efter min mobil!
Nu är jag trött, men glad och ska sova om ett tag! Imorgon är det dans och 5kampskväll med jobbet. Nästa jobb pass är på torsdag! Det ska bli kul. Men är alltid nervös inför varje pass ändå, haha.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0