MVG x2

Tjabbatjenahallå, strålande solsken idag, härligt härligt. Även om vinden är kyligare än vad jag tycker att den borde!

Dagen har rasat förbi i ett hiskelit tempo! Nu har jag typ gjort färdigt Kulturhistoria läxan och manuset inför samhällskunskapsredovisningen. Det känns najs! Även fast jag typ är klar kan jag inte sluta känna mig stressad! Jag måste bli bättre på att prioritera, inte stressa upp mig, och planera. Usch vad jag är dålig på det!

Det var en kul dag i skolan, även fast jag inte riktigt orkar hålla skenet uppe. Hade idrott där vi spelade brännboll mot frisörarna, sedan hade vi uppsjungning och det gick bra! Efter det var det teater och danssnack samtidigt. Fick reda på att jag får MVG i både Dans och gestaltning A och i Scenisk gestaltning A. Jag är glad :)

Nu ska jag fortsätta plugga.. Förlåt om jag är så sjukt ointressant just nu i dagarna! Jag har så mycket att göra. Det står mig till öronen! Jag lovar att komma tillbaks. kramkram


Kommentarer
Postat av: 18

GRATTIS till de bra betygen !! :D

2008-05-27 @ 22:32:21
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0