Kaffe latte

Nu har jag käkat och handlat present till Helena. Vad det är jag har köpt kan jag ju inte säga eftersom hon läser min blogg, så ni får hålla er ;) Jag kan inte ta kort heller, det vet ni ju. Kameran är ju trasig.

Jag ska sätta igång med en storstädning i mitt rum nu, det är den enda dagen jag kan göra det innan systers och kusinens student på onsdag. Jag har jobb fram till dess och på tisdag ska det vara klart för då kommer alla. Så jag har en del att göra i mitt rum nu! Det är bara segt att komma igång, jag gillar inte alls att städa. Det är bara onödigt, or not. Det ser ju iallafall fint ut ett tag! Förstår inte hur jag kunde vara så duktig när jag var liten på att inte stöka ner. Ja, tiderna förändras!

Ska svepa en kaffe först för att få lite energi i kroppen! Hihi, kram på er alla goa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0