Underbar kväll!

Jag lever, jag är inte död!

Dagar som denna ligger inte bloggen som prio nr 1. Utan snarare längst ner! Jag har gjort en hel massa idag, varit tvungen att passa tider (som jag har lyckats med!) och stressat som ett djur, men jag har haft kul! Började med att plugga i två timmar, men fick massa telefonsamtal så den planeringen gick lite åt pipsvängen. Klockan fyra var jag hos Carro, klockan fem på plats i Hässelby Prisma. Klockan sex hade vi dansat sista gången och halv sju var jag hemma. Fem över sju var jag påväg in mot stan för att gå på grill & (ja nu fick jag hjärnsläpp! vad heter det... JO! Juste) brännbolls kickoff med jobbet! Askul var det ute på djurgården, superfint! Vi fick korv som mat och varmbanan med choklad till efterrätt! Det var supergott och vi hade askul! Mitt braiga lag (tvåorna) vann brännbollsturneringen! =) Kan inte påstå att jag bidrog till särskilt mycket men.. haha, kul var det!

Nu är jag dock väldigt slut i kroppen och vill sova. Upp halv åtta imorgon, palla schminka schäj till danschen. Nooo!

VI HÖRS IMORGON. Imorgon har jag träning tydligen också! Åh hjälp, hur ska denna vecka sluta? Iih.. Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

de var så mysigt med brännboll kickoffen :D

2008-05-05 @ 16:51:14
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0