Två helger kvar sedan är det SOMMARLOV!

Idag är inte måendet på topp. Är ganska sliten och känner verkligen hur kroppen vill ha sommarlov! Det är alltid något som ligger och gnager som en stress man bara måste göra. Snart ska jag åka iväg till terminens sista träning på dansskolan. Är ganska seg, trött och fryser! Men det ska nog gå bra ändå..

Kommer inte att gå på grejen med jobbet ikväll heller, har inte tid och för lite ork. Måste dansa sista gången innan SM och göra alla inlämningar som ska vara klara denna veckan. Det är nämlilgen bara två helger kvar innan det är sommarlov. Typ 20 dagar ungefär! Kan inte förklara hur mycket jag längtar! Men hur mycket jag kommer plågas av att inte röra på mig som vanligt ;p Jag får väl lösa den biten.. När slutar ni skolan? och ni som jobbar, vad ska ni göra på er semester?

Nu måste jag bege mig. Innan jag somnar här i sängen!
Kramar på er alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0